Меню
Ваш кошик

Правила та умови

СПОЖИВАЧ (ФІЗИЧНА ОСОБА)

ПОВЕРНЕННЯ ТОВАРУ В ТЕРМІН 14 ДНІВ


Повернення товару здійснюється відповідно до Закону України «Про захист прав споживачів». У період 14 днів, не враховуючи дня покупки, можна оформити повернення товару за умов:

  • товар не був у експлуатації;
  • збережені всі пломби та ярлики;
  • цілісність комплекту та упаковки не порушена;
  • збережений розрахунковий документ, який підтверджує оплату;
  • виріб не належить до переліку товарів належної якості, повернення яких обмежено рішенням Кабінету Міністрів України (постанова від 19 березня 1994 року №172).

ПОВЕРНЕННЯ ТОВАРУ В МАГАЗИНІ "Sunguard"

1.Надайте товар - Вам необхідно надати товар, видаткову накладну та паспорт, щоб засвідчити особу.

2.Заповніть заяву на повернення - Вам необхідно заповнити заяву на повернення, яку Вам надасть менеджер магазину.

3.Очікувайте повернення грошей - Менеджер магазину огляне товар на предмет експлуатації. Якщо товар був оплачений в магазині Sunguard або через компанію-перевізника (службу доставки) – повернення коштів буде проведено в день розірвання договору. За відсутності необхідної суми готівкою, гроші повернуть протягом 7 днів.

За умови оплати банківською платіжною картою, повернення грошей буде здійснено протягом 7 банківських днів на карту, з якої проведена оплата.

ПОВЕРНЕННЯ ТОВАРУ ЧЕРЕЗ КОМПАНІЮ-ПЕРЕВІЗНИКА

1.Погодьте повернення – Зателефонуйте нам за номером, вказаним на сайті, або надішліть нам повідомлення у розділі «Контакти». Опишіть причину повернення товару. Дочекайтесь відповіді від менеджера та підтвердження відправки.

2.Заповніть заяву на повернення - Вам необхідно заповнити заяву на повернення, яку Вам надасть менеджер відділу обслуговування клієнтів.

3.Надішліть нам товар - Підготуйте товар, копію видаткової накладної, заповнену заяву на повернення.

4.Повідомте нам, що Ви здійснили повернення – Повідомте менеджера про повернення електронною поштою - надішліть фото експрес-накладної кур'єрської служби, в листі вкажіть свої дані, номер замовлення, номер експрес-накладної кур'єрської служби і причину повернення.
Переміщення відправленої посилки Ви можете відстежувати на сайті компанії-перевізника.

5.Чекайте повернення грошей – При отриманні відправленої посилки наш співробітник огляне товар на предмет експлуатації. За умови оплати товару через кур'єрську службу (компанію-перевізника)– повернення грошей буде здійснено протягом 7 банківських днів готівкою або на вашу банківську картку на вибір (в даному випадку метод повернення грошей узгоджується з менеджером Sunguard).

За умови оплати товару банківською платіжною картою – повернення грошей буде здійснено протягом 7 банківських днів на карту, з якої була проведена оплата.


СУБ’ЄКТ ГОСПОДАРСЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ (ЮРИДИЧНА ОСОБА АБО ФОП)

Повернення товару від юридичної особи або фізичної особи – підприємця (надалі – ФОП) можливе у магазин Sunguard або дистанційно через компанію-перевізника.

Товар, який повертається, повинен бути належної якості, без ознак експлуатації, мати збережений товарний вигляд і споживчі властивості, а також не належати до товарів, що не підлягають обміну та поверненню.

Для повернення товару юридична особа або ФОП має надати:

  • накладну на повернення товару із круглою печаткою компанії, виписану сьогоднішньою датою, де вказано її реєстраційний номер;
  • лист на повернення коштів на фірмовому бланку із круглою печаткою компанії, яка повертає товар;
  • видаткову накладну (копію);
  • товар, який повертається, належної якості.

У накладній на повернення мають бути зазначені інформація про компанію, яка повертає товар, її реквізити та кому він повертається. Номенклатура та вартість товару повинні повністю збігатися з назвою та вартістю у видатковій накладній, яка була видана разом із товаром.

Лист на повернення коштів повинен бути встановленого зразка на фірмовому бланку компанії з круглою печаткою.

Повернення товару через компанію-перевізника можливе тільки після перевірки правильності заповнення документів і підтвердженням з боку продавця.

Наша компанія залишає за собою право перевірити товар на цілісність та якість, а також відмовити у поверненні у разі пошкодження, наявності ознак користування товаром або невірно наданих документів на повернення!